Prețul final plătit de către Client la ridicarea coletului este compus din prețul produsului afișat pe site, la care se adaugă costul transportului. Plata poate fi efectuată online cu cardul, prin ordin de plată sau în numerar la livrarea coletului.

Prețuri, Taxe și Modalități de Plată pentru Produsele Personalizate

Prețul final plătit de către Client la finalizarea comenzii pentru produsele personalizate este alcătuit din prețul produsului afișat pe site și costul transportului . Plata poate fi efectuată online cu cardul, prin ordin de plată sau în numerar la livrarea coletului.

Pentru produsele personalizate este necesară transmiterea unui avans de 50% din valoarea totală a comenzii pentru confirmarea comenzii sau plata integrală în funcție de situație. Termenul de plată a avansului este de 3 zile lucrătoare pentru a menține termenul de finalizare comunicat (dacă acesta a fost comunicat). După expirarea acestui termen, termenul de finalizare se poate modifica.

În cazul în care avansul a fost calculat greșit sau clientul dorește modificări ale cantităților, ne rezervăm dreptul de a corecta/modifica prețurile în factura finală.

Promoții și Oferte Speciale

În cazul în care prețul sau alte detalii referitoare la produse sau promoții sunt afișate greșit, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea produsului respectiv și de a informa clientul cât mai rapid despre eroare, dacă produsul nu a fost încă livrat.

Prețurile produselor afișate pe site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile și ofertele speciale sunt valabile în perioada menționată, iar în absența unei perioade specificate, acestea sunt valabile în limita stocurilor disponibile.

La solicitare, pentru cantități mai mari, se pot oferi discounturi speciale, variabile în funcție de complexitatea modelului ales. Pentru a afla discountul aplicabil la comandă, Clientul poate contacta prin e-mail, telefon, Whatsapp, Facebook sau Instagram.

Livrare

Procesarea și Livrarea Comenzilor:

  • Produsele aflate pe stoc vor fi procesate și expediate în maxim 3 zile lucrătoare
  • Pentru produsele care nu se află pe stoc sau care sunt realizate la comandă și personalizate, Clientul va fi informat în cel mai scurt timp posibil cu privire la starea comenzii.

Metode de Livrare în România:

  • Livrare prin Curier Cargus pentru colete, la un tarif de 22 de lei plată ramburs sau 18 lei dacă plata a fost realizată în avans.
  • Termenul de livrare în România este de maxim 2 zile lucrătoare de la expedierea comenzii.

Confirmare Comandă și Expediere:

  • Comanda nu va fi expediată din sediul companiei decât după ce un operator va lua legătura telefonic cu Clientul pentru confirmarea comenzii.

Modalități de Plată:

  • Plata se efectuează online cu cardul prin intermediul platformei, prin transfer bancar sau ramburs
  • În cazul plății prin transfer bancar, coletul va fi expediat doar după confirmarea intrării banilor în cont.

Avans și Plată Produse Personalizate:

  • Avansul pentru produsele personalizate va fi achitat în contul firmei prin transfer bancar sau depunere la ghișeul băncii.

Clienți Care Nu Ridică Coletele:

  • Clienții care nu ridică coletele vor fi introduși într-o bază de date.
  • O viitoare comandă va fi expediată doar cu plata în avans, plus costurile transportului returului anterior.
  • Neridicarea unui colet poate implica suportarea taxelor de transport tur și retur.

Responsabilitate și Politici:

  • Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile coletelor odată ce acestea au fost predate firmei de curierat.
  • Comenzile sunt pregătite și expediate în ordinea sosirii lor.
  • Pentru coletele pe care nu le puteți localiza cu ajutorul AWB-ului, vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații.
  • Toate prețurile sunt exprimate în RON